Game over man review

Game Over Man: De slechtste film die wij in jaren zagen

No comments

Verhaal

Game Over Man is een actie/komediefilm waarbij drie vrienden werken als kuismannen in een hotel. Buiten hun doodnormale job, zijn ze allesbehalve normaal. De ene is altijd stoned, de andere zegt de meest rare dingen die er zijn, en de derde man wil alleen maar opvallen. Al hebben ze buiten dat ze raar zijn nog één ding gemeen, ze willen samen een computerspel maken. Alleen hebben ze hier helaas geen geld voor. Wanneer er op een dag een rijke youtube-ster langs komt, zien ze hun kans schoon om hun project te pitchen. Helaas loopt deze avond niet zoals gepland. En blijkt er een grote kidnapping aan de gang te zijn en worden de drie vrienden plotseling een doelwit. Zullen ze dit overleven? En nog belangrijker: zal hun vriendschap dit overleven?

Game over man de acteurs

Onze mening

Game Over Man is zonder twijfel de allerslechtste Netflix-film die wij in lange tijd gezien hebben. Deze film gaat er op zoveel verschillende manieren over dat het soms grappig wordt omdat het zo slecht is. Je valt van de ene verbazing in de andere. Waarschijnlijk was dit ook de bedoeling van de makers, maar voor ons was dit zeker niet geslaagd. Overdreven veel penissen die te pas en te onpas in beeld komen, de meest onmogelijke doodsoorzaken, die dan nog is belachelijk in beeld zijn gebracht, vreemde wendingen, en zo kunnen we wel nog even doorgaan. Hier zal vast wel een publiek voor zijn, maar voor ons was het vooral 2 uur afzien. Het enige echt grappige deel van deze film is wanneer Shaggy in beeld komt en een liedje moet zingen van de kidnappers. Dit deel zie je ook in de trailer en liet ons dus voor deze film kiezen. Vergis je dus niet, want dit was het enige goed gedeelte van de film!

Trailer Game over Man

Wat vond jij?

Wat vond jij van deze film? Vond jij hem goed of even slecht als ons? Laat het ons zeker weten in de comments of op onze Facebookpagina.